Bästa servicen
Teknisk support
Vi är det enda golvvärmeföretaget som erbjuder en teknisk supportlinje för husägare, installatörer, specificerare, återförsäljare och alla andra Warmup-kunder dygnet runt, varje dag. Har du en fråga eller ett installationsproblem är vårt tekniska team tillgängligt för att hjälpa till på telefonnummer 020-64 94 00
Teamet som ansvarar för den tekniska supporten är fullt kvalificerat och tekniskt kunnigt vad gäller elektrisk, vattenburen och hybridgolvvärme, likaväl som våra styrsystem.
Tillgängligt dygnet runt, varje dag.
Före installation
För problem med design, produktval och tekniska frågor inklusive driftskostnaderUnder installation
För alla problem som dyker upp på plats vid installation av våra produkterEfter installation
För inkörningsproblem, termostatprogrammering och alla frågor som rör idrifttagande av Warmups system.Teknisk hjälp på plats runt om i landet
Skulle ett problem uppstå kan du enkelt ringa vår tekniska support på telefonnummer 020-64 94 00, och få snabb hjälp med den korrekta lösningen. Lyckas vi inte lösa problemet via telefon kan du få besök av en serviceingenjör från Warmup.
Eget designteam
Vi har ett team av kvalificerade arkitekter, CAD-konstruktörer och projektledare som kan ge detaljerade offerter baserat på projektdetaljer, planer eller ritningar.
Vi designar fullständiga layouter för att garantera exakt installations- och zonkontroll av önskad yta. Vårt expertteam kan ge råd om bärande undergolv, infästningsmetoder och golvbeläggningar som kan användas med våra system.